Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami majątkowymi. Ich internetowa marketing nie przynosi żadnego pożytku. Nawet setki tyś. użytych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.
Jeżeli już duża firma notuje straty, to coś nie działa prawidłowo. Wówczas wyszukuje się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co niejednokrotnie duży brand podejmuje decyzję o całkowitej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie szukają wykonawców donowych projektów graficznych. Szukają kreatywnych agencji reklamowych z w pełni odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie w pełni nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma wytworzyć się całkiem inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to powinno się wyciągnąć z tego niewypału jak najlepsze wnioski i rozpocząć na nowo. Taką decyzję podjęło już sporo światowych marek. Może się wydawać zatem, że taki kierunek może być także dobrą drogą dla małych firm, które notują od dłuższego czasu jedynie regres i reklama online nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź efektowne projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu.Należy jednak posiadać na uwadze, że w pewnych przypadkach wystarczy drobna zmiana, aby klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Dlatego też nie należy wyciągać pochopnych wniosków. Być może w naszym przypadku wystarczy jedynie poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?
Więcej informacji: https://www.intensa.pl