Kalendarze trójdzielne są w bardzo wielu sytuacjach używane jako materiał reklamowy dla firm. Bardzo powszechną praktyką jest przesyłanie sobie takich kalendarzy w gronie partnerami biznesowymi. Dzięki temu wzajemnie wspomagają swoje działania promocyjne.
Co zrobić, żeby ta metoda promocji była skuteczna? Bardzo istotne są dwa elementy. Dobra dystrybucja i zdjęcie na kalendarzu. Co należy na nim odnaleźć? Jak wygląda taki kalendarz? Popularne kalendarze trójdzielne ścienne, jak wskazuje sama nazwa, dzielą się na trzy części, dzięki którym możemy śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc i za pomocą specjalnego paska zaznaczać aktualny dzień. Na górze kalendarze trójdzielne posiadają zdjęcie bądź informacje reklamowe (polecam: http://www.poradnik.intensa.pl/kalendarze-ksiazkowe). Odpowiedni producent kalendarzy podpowie nam, jakie zdjęcie warto umieścić na wydruku, natomiast warto własnymi siłami przygotować odpowiednie materiały. Postaw na uniwersalność. Odpowiedź na to pytanie uzależniony jest od tego, kto ma być adresatem naszej reklamy. Zazwyczaj jednakże kalendarze trójdzielne reklamowe projektowane są tak, aby mogły odnaleźć się prawie że wszędzie. To oznacza, że są na nich umieszczane uniwersalne fotografie, rysunki, grafiki bądź zwyczajnie podstawowe informacje na temat firmy. Niekiedy kalendarz trójdzielny dla firm łączy te wszystkie elementy. Na kalendarzu reklamowym z całą pewnością powinno wyszukać się logo naszej firmy , a dodatkowo dane kontaktowe. To podstawowe informacje, na jakie nastawiona jest produkcja kalendarzy trójdzielnych służących reklamie. Oprócz tego, jako że kalendarz będzie towarzyszył naszym klientom całe 356 dni w roku, dobrze na nim umieścić pozytywnie kojarzącą się z naszą firmą fotografię lub grafikę.
Zobacz także: http://www.poradnik.creatino.eu/kalendarze-ksiazkowe