Piwo to paliwo nie jednego Polaka, i w cale nie mówimy tutaj o osobach mających problemy alkoholowe, jedynie raczej o normalnych krajanie, który raz na jakiś czas czujemy się w rzeczywistości właściwie. Co natomiast powoduje, że pijemy coraz więcej hektolitrów piwa? Może to, że kampanie piwowarskie stawiają na reklamę, i to nie pojedyncze reklamy w telewizji, ale raczej duże kampanie reklamowe, które są praktycznie na każdym kroku. Taka duża reklama musi składać się z różnorakich form , a ponadto rozwiązań, w jaki sposób przykładowo ścianki wystawiennicze Warszawa , reklamy telewizyjne, radiowe, banery internetowe, promocje oraz konkursy. Wszystko to ma sprawić, że jak największa ilość konsumentów będzie wiedziała, jaki produkty jest w tej chwili w modzie, oraz czy de fakto warto w niego inwestować. Wielokrotnie takie wielkie reklamy nie wychodziły, i powodowały splajtowanie wielkich firm. Na przykład prawdopodobnie każdy kojarzy takie piwo jak fog in the doog, które w smaku zostały wręcz niezłe, niemniej jednak natomiast reklama nie przekonywała do zakupu tego produktu, który z pozostałą resztą był drogi. Jego historia w Polsce była nie tylko krótka, ale także nieprzewidywalna, ponieważ właściwie każdy przypuszczał, że będzie się to piwo sprzedawało niewiarygodnie poprawnie. Tak to już w pewnych przypadkach bywa, a rynek jest zdecydowanie nieprzewidywalny dla każdej osoby z nas. To wszystko wcale nie jest takie bezdyskusyjne, bo bywa rożnie, ale warto pamiętać, że w handlu nie da się nic wiedzieć ze stuprocentową pewnością, na sto procent. Wiedzmy, że marketing nie w każdym momencie jest w stanie aż do tego stopnia manipulować rynkiem, aby wszystko było jasne i klarowne i starajmy się właśnie o tym za każdym razem pamiętać. Marketing ma możliwość dawać nam bardzo wiele, ale nie jest to wszystko, i wiedzmy w tej chwili o tym.