Profesjonalna reklama – torebki z nadrukiem

Prawie każdy dorosły pamięta te czasy, gdy idąc na zakupy do sklepu można było wziąć tyle reklamówek ile było potrzeba i to całkowicie za darmo. Sklepy jednak zaczęły ponosić zbyt wysokie koszty zakupu reklamówek i teraz dlatego w prawie każdym sklepie stały się dziś płatne. W znaczącej liczbie przypadków jest to wiele groszy, niemniej jednak w skali roku są to bardzo duże koszty a taka torebka jest przecież jednorazowa i bardzo trudno użyć ją kilka razy. Sklepy chcąc wynagrodzić swoim kontrahentom to, że muszą ponosić dodatkowe koszty zaczęły proponować niezwykłe rozwiązania inwestując w takie reklamówki, które są opieczętowane ichniejszym logo, nazwą sklepu albo zwyczajnie jakąś intrygującą grafiką. Może się wydawać natomiast, że klient nie zwraca sugestie na to czy torebka z nadrukiem posiada dla niego jakiekolwiek znaczenie, ot po prostu kupuje torbę na zakupy, pakuje do niej produkty i wychodzi. Sklepy perfekcyjnie o tym wiedzą i tak doprawdy takie reklamówki w żadnym razie nie są jakimś wyrazem uznania dla klienta. Jest to po prostu detal strategii reklamowej, który ma wpływać na pozytywny wizerunek marki a nadruk reklamowy na torbach w każdej chwili będzie klientom o sklepie, w którym robił zakupy przypominał i w wielu sytuacjach wręcz nie będzie sobie zdawał sprawy, że taki drobny i z pozoru nieistotny element nieświadomie wzbudzi w nim pozytywne myślenie o firmie. Marketingowcy to doskonali psychologowie, którzy wiedzą jak przekonać człowieka do pewnych działań w taki metodę, ażeby ten nawet się nie zorientował, że sklep czy firma najzwyczajniej w świecie nim manipulują.

Zobacz więcej: http://swiatreklamy.sosblogs.com/wiat-Reklamy-b1/Rozsdne-decyzje-b1-p3.htm