Jednym z lepszych sposobności na zaznaczenie obecności firmy na rynku lokalnym bądź globalnym jest reklama w portalach tematycznych, które zbliżone są do zakresu działalności firmy bądź które całkowicie się z tym zakresem pokrywają. Publikacja artykułów biznesowych możliwa jest zarówno na wortalach typowo branżowych, jak i na wszelkiego rodzaju blogach oraz dodatkowo portalach informacyjnych.
Najważniejszą kwestią jest tutaj pokrywanie się tematyki działalności danej firmy , a dodatkowo treści, która stanowi wartość danego artykułu z tematyką, która podejmowana jest na danym portalu i publikacja artykułów sponsorowanych może posiadać formę bezpośredniej reklamy, gdzie artykuł perfekcyjnie odnosi się do oferty danej firmy, bądź też może w pewnym zakresie zahaczać o reklamę natywną, tym modelu z kolei nie mamy do czynienia z bezpośrednią reklamowanych produktów czy usług.
Publikacja treści marketingowych często pozwala na pozyskanie znacznie wyższej wymiany, w szczególności wówczas, gdy tekst jest angażująca. Zdarza się, że zdarza się tak zwany złoty strzał, czyli celowe bądź też niezamierzone zbudowanie virala, który jest w stanie w dużym stopniu promować firmę w dość niedługim czasie. Tutaj promocja możliwa jest przede wszystkim dzięki aktywności użytkowników, którzy w pewien sposób poruszeni materiałem zdecydują się na jego dalszy kolportaż, czyli udostępnianie w sieci swoim znajomym i rodzinie. W części przypadków w artykuły, które skupione są głównie i wprost na reklamie danego produktu bądź producenta, nie staną się viralem.
Warto sprawdzić: Gdzie dodać wpis o firmie.