E-marketing w dwudziestym pierwszym wieku jest jedną z najważniejszych gałęzi promocji. Miliony z nas, dzień w dzień siadają przed komputerami i przeglądają strony WWW. Wyskakujące okienka, przeszkadzające plansze, reklamy po bokach stron – to jest teraz e-marketing (sprawdź: konwersja). W czasie tak szybko rozwijających się gospodarek oraz dodatkowo postępującej cyfryzacji świata, reklamodawcy zrobię bardzo wiele, o ile nie wszystko, abyś zobaczył ich reklamę i zainteresował się nią. Będą całkowicie szczęśliwi, jeżeli jeszcze skorzystasz z ich usług albo kupisz ich towar. Kluczem do tego jest odpowiednie pozycjonowanie stron www. Co się kryje za tym hasłem? Pozycja danej strony internetowej w wyszukiwarkach. Im wyżej, na niższej stronie (szczytem szczęścia jest pierwsza strona w wyszukiwarce Wyszukiwarkę) tym całkiem dobrze, tym więcej ludzi zobaczy tą stronę, tym więcej ewentualnych klientów przyciągnie jakaś reklama (e-marketing). Innym bardzo znanym sposobem w e-marketingu jest mailing reklamowy. Dla nas – odbiorców – jest to w znaczącej liczbie przypadków zwyczajny spam, bo co nas obchodzi super kredyt hipoteczny, o ile już posiadamy jeden albo super drogi produkt, na który nas w chwili obecnej nie stać? Cóż, reklamodawcy liczą na to, że ichniejszym reklama trafi choćby do paru klientów, którzy akurat mogą być zainteresowani ichniejszym usługą. Może nie jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ tworzy mnóstwo nikomu niepotrzebnego spamu, niemniej jednak skoro wciąż taki maile dostajemy, musi to być skuteczne. Tak wygląda reklama w dzisiejszym świecie, opiera się ona na marketingu on-line, bardzo często poprzez strony www.
Polecam zobaczyć: strony www.