Czy wiesz, że największy wpływ na sprzedaż produktu ma brandi tworzenie marki dla klientów. Za przykład mogą posłużyć produkty marki Apple. Wystarczy rozejrzeć się po naszych znajomych a także większości użytkowników urządzeń spod logo jabłka.
Ich klienci mimo tego, że kupują i posiadają najdroższy smartfon na rynku, to de facto mają problem ze swobodnym życiem do dalszej wypłaty. Jednakże podświadoma identyfikacja wizualna firmy Stevea Jobsa wywarła na nich ogromny wpływ.Ich użytkownicy doskonale wiedzą, że nie stać ich na flagowy model nowego iPhonea, natomiast pomimo wszystko są w stanie nawet zaciągnąć kredyt w banku bądź wziąć telefon na raty. Skąd wynika takie zachowanie? Czy wpływ na to ma sama marketing marki i marketing? Dużo osób, o których powiedzieliśmy sobie wyżej usiłuje tłumaczyć tę sytuację w jakiś racjonalny sposób. Mówią oni, że wolą kupić raz a porządnie. Twierdzą, że dany produkt przyda im się w pracy. Jednakże w rzeczy samej zostali oni przykryci wręcz wzorowym marketingiem firmy Apple. Zostali oni zawładnięci życiem, które wykreowało Apple wokół swojej marki. Konsumenci ich telefonów chcą poczuć się kimś więcej. Pragną być inni od osób, które użytkują inne telefony. Stąd też cena nie ma dla nich żadnego znaczenia, ponieważ są oni zapłacić najwyższą cenę w zamian za utożsamienie się z wartościami, które wykreowała marka Apple. Dla Apple tworzenie marki było zasadniczym misją. Czyż to nie jest bardzo dobry pomysł na wykreowanie podobnej otoczki wokół swoich produktów?
Zobacz: www.intensa.pl