W branży SEO panuje przekonanie, że im więcej pieniędzy wydaje się na działania pozycjonerskie (tworzenie stron zapleczowych wprost pod klienta, kupowanie tekstów preclowych i opisów do katalogów stron od copywriterów, zdobywanie linków z wartościowych miejsc), tym szybszy i lepszy będzie efekt finalny. Tymczasem rzeczywistość jest całkiem inna i największe budżety na pozycjonowanie przeznaczają nie te firmy, które chcą pozyskać efekty błyskawiczne, ale wolą je utrzymać przez w jaki sposób najdłuższy czas. Nic zatem dziwnego, że budżety na SEO wielkich gigantów – serwisów aukcyjnych, bankowych, sklepów internetowych, stron społecznościowych i rozrywkowych – przekraczają niekiedy setki tysięcy złotych.
Chodzi tutaj z całą pewnością głównie o bardzo oblegane, konkurencyjne i wymagające frazy, gdzie ilość firm walczących jest bardzo duża, a każda dysponuje porównywalnie wielkim budżetem. W niektórych przypadkach pozycjonowanie jest zatem dla nich zasadniczą metodą promocji spersonalizowanej firmy i przy okazji metodą najlepiej ze znakomitym skutkiem, przynoszącą wielkie zyski. Nieoficjalnie wiadomo wręcz, że czołowe banki w gronie polskich instytucji inwestycyjnych, promujące się na frazy związane z kredytami, pożyczkami czy kontami osobistymi, wydają na pozycjonowanie i usługi SEO średnio 90 tysięcy zł miesięcznie! Trzeba jednak pamiętać, że w budżet ten wliczają się również różnego rodzaju oficjalne kampanie w portalach typu Google Adwords, gdzie stawki za kliknięcia w przypadku takich fraz są zwłaszcza wygórowane. Zapoznaj się z naszą ofertą:
SEO usługi – odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie daje solidne efekty.