Posiadanie wizytówki w postaci strony internetowej wymaga przeanalizowania i pewnego nakładu pracy. Nie ogranicza się to wyłącznie do postawienia strony na serwerze www. Warto już na etapie myśli należycie przemyśleć koncepcję strony by w późniejszym czasie nie trzeba było ponosić dodatkowych kosztów na zmiany. Jeżeli nie mamy doświadczenia ani myśli to może się tym zająć projektant stron internetowych. Fachowo zrealizowana strona firmowa powinna zawierać głównie nazwę firmy , a ponadto logo które będzie wyeksponować się na tle innych firm. Strona powinna być przejrzysta , a ponadto czytelna dla odbiorcy. Powinna zawierać obowiązujące informacje dotyczące firmy aby klienci byli na bieżąco. Projektant stron internetowych wie, że należy odróżniać najbardziej istotne szczegóły i funkcje już na poziomie strony głównej. Strona główna musi przekonać klienta, że jest to atrakcyjny go serwis i firma. Uwagę odwiedzających najbardziej przykuwają promocje i różnego rodzaju upusty, więc o ile ta opcja jest to powinna być umiejscowiona w łatwo dostępnym miejscu. Częściej na stronie zamieszczony powinien być kontakt do danej firmy, który jest potrzebny do komunikacji z odwiedzającymi. Powinno się też zachęcić taką osobę do ponownych odwiedzin, poprzez zapowiedź nowych informacji w zakładkach: nowości, promocje, aktualności czy blog firmowy. Można także zamieścić na stronie galerie firmową oraz jakieś krótkie filmiki ukazujące naszą firmę w trakcie pracy (spoty). Przez to nasza firma stanie się dla klientów bardziej zachęcająca i wzbudzi ichniejszym zaufanie. Powinien być też umieszczony formularz lub jakaś krótka ankieta na zagadnienie naszych usług i pracy firmy. Przekonamy się wtedy jakie są opinie naszych konsumentów, co jest dobrze a co należy jeszcze poprawić. Ich zdanie jest przecież bardzo istotne. Osoba, która zajmuję się zawodowo takimi rzeczami i tworzenie stron internetowych tworzy każdego dnia bardzo poprawnie wie wszystkie te rzeczy i zanim zajmie się stworzeniem strony przeprowadzi z nami krótką rozmowę.
Źródło: agencja interaktywna